Wednesday, August 27, 2008

PeNgaKaP DaN MaKaN

wahhh..~~!!!! bestnya.....

28 OgOS 2008,

Group kami iaitu Knight Rovers telah mengadakan jamuan ataupun majlis makan malam BBQ pada jam 8malam di rumah pemimpin Knight Rovers iaitu Tuan Syafik Asyraf.. Ramai yang kami dh invite sempena malam BBQ kami, iaitu Penolong Pesuruhjaya Negeri Kedah bahagian Agama, Ayahnda Hasan, Pesuruhjaya Kuala Muda, Ibu Rohana, Penolong Pesuruhjaya Kuala Muda, Mama Nas dan Penolong Pesuruhjaya Kubang Pasu, Tuan Rizal. AJK-AJK tertinggi Knight Rovers juga telah trun untuk memeriahkan mkn mlm BBQ kami ini.


30 OGos 2008,

Pihak AJK Pengakap Kelana POLIMAS juga akan mengadakan BBQ pada jam 9pagi, bertempat di Air Terjun Bukit Wang. Ramai anggota Kelana POLIMAS, geng2 bekas Pengakap Kelana POLIMAS, super senior, senior n junior yang teringin turut serta memeriahkan majlis makan kami ini. huhuhu... Best!!..


31 OgOs 2008,

Kenduri Sempena Kejayaan Perkhemahan Maritim dan Kenduri menyambut Bulan Ramadhan akan diadakan di Pulau Bunting pada jam 3ptg (panas tuu~~)... wahh~~!!! mcm best jer... Semua krew2 Knight Rovers dan Kelana Seri Angkasa (KSA) telah dijemput untuk memeriahkan majlis... yeahhhh..!!!!!!


makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan, makan...

hehehehehe.....!!!!!!

4 comments:

Aya said...

klau la kedah tu dekat...

BuDakPuTiH said...

hahaha..!!!kciannya klw xstay kat utara nie.. huhuhu... ;p

Aya said...

jauh2 baru rindu2 sket...

Jolynn said...

Assalamu'alaikum. Tuan Syafik Asyraf tu kawan saya. Kirim salam saya kat dia yeah. InsyaAllah nanti pun saya akan datang untuk Kursus Manik kayu 1 dan 2. =)