Thursday, September 11, 2008

AkU DaN HITACI.....

Assalamualaikum semua, terutama yg baca....
aku tulis blog yg bertajuk HITACI ini adalah krn aku mmg HITACI..
aku dh HITACI ini 19bulan, sejak dari bulan 4(April 2007)...

hahh..!!! utk pngetahuan semua, HITACI yg dimksudkan aku bknnya barangan elektrik HITACHI, tetapi HITACI aku nie ialah (HIdup TAnpa CInta), aku terjumpa perkataan ini dari kwn aku Marwan Muhammad(Aloha!), dialah yg memperkenalkan aku HITACI nie, dia memperkenalkan aku dari Friendster. Kat Friendster, ada group HITACI. Group ini mmg meriah gila..Best tahap2 maximum.. Thnkz kpd yg aktif group HITACI.. Ryuji, Aloha, Sam, Cik Odah, Milah, Mytheorem...Thnkz again...(mcm aku la plak Owner)hehehe...Group ini di Owner kan oleh Ryuji ataupun Muhammad Hilmi.. thnkz Bos..!! hehehe....

Aku memilih HITACI bknnya sbb aku ni tak kacak ataupun tak ensem..
aku mgaku, aku ada rupa ensem...tapi ntah laa...ht aku still tak terbuka utk semua gurl..
walaupun ada rmai gurl yg cuba memikat aku...
mungkin sbb aku dh ditinggalkan oleh 3 org pompuan tnpa sebab.. patutkah..???? mmg xpatut..

Tapi, utk pengetahuan para pembaca, hati aku bkn frust ataupun kecewa..kadang kala, tringin aku nk bercouple nie.. tp bila memikirkan psal aktviti2 yg aku selalu dok wat, dgn part-time job n s2dy lg.. that's y aku HITACI..

Bagi aku, selepas aku memilih HITACI nie..aku rsa agak hepi... myb sbb xada kongkongan ataupun halangan dlm bergaul...klw ada awek nie, rasa mcm terhalang nk buat apa2 pun..
jenis aku plak suka berCamping.. aku Camping merata2 negeri n tempat.. klw ada awek, myb dia akn mnjadi penghalang bagi aku utk nk buat segala aktivi2 yg aku minati n inginkan... perghhh..!!! tmbahan plak klw dapat yg cemburu buta @ kuat nie... jenuh nk jaga hati...
Now senang, aku jaga ht aku ja... tapi ht kwn2 kna jga jgk laa... tapi klw kwan2 xpa, lepa semua faham n senang nk buat lawak coz, kwn2 aku semuanya berjiwa seperti aku.. iaitu berjiwa KERING~~... hehehehe.........

Bagi aku.. aku hepi skrang...!!! klw xhepi pun, adalah berpunca dari diri aku...
iaitu, kekurangan duit.. hehehehe..tapi duit bkn mslah aku hepi.. aku jgk bknya org yg susah.. kluarga aku hdup agak berada.. tp duit xpnting...
Yang penting ialah kerjasama diantara kwn2 n semua org utk mnjaga hati seseorg.....

myb aku akn HITACI sehingga aku dh rasa boleh menyara hidup aku sndri, dlm akademik xada mslah n menjaga anak dara org, mksud aku berkhwin... hehehehe....


sampai dicini sahaja kowt.....

Wassalam........

13 comments:

Anonymous said...

Wahhh...HITACI yang bagus...aper2 pun slamat menempuh dugaan menjadi sang hitaci..tapi tak smua orang bley idup tanpa cinta..ermm...cinta yang datang tu umpama pelangi yang datang dengan tujuh warna yang memukau saat bayu berlagu riang..ketika itulah cinta hadir...

Anonymous said...

Wahhh...HITACI yang bagus...aper2 pun slamat menempuh dugaan menjadi sang hitaci..tapi tak smua orang bley idup tanpa cinta..ermm...cinta yang datang tu umpama pelangi yang datang dengan tujuh warna yang memukau saat bayu berlagu riang..ketika itulah cinta hadir...

s said...

melalui pemantauan aku lakan..
ko join gourp nie..
Joined group on: Saturday, July 26, 2008...
cam mane leh april lak???

BuDakPuTiH said...

April yg dimaksudkan aku ialah start aku single n tak bercinta dgn mna2 gurl pun... e2lah April n 19bulan yg dimksudkan.. bknnya join group HITACI....

Neko D. 13 said...

hallu cik siti nur budakputih~...wawah~kamu juga ada blog ya..ni kau nk ucap la makasih ya sb abadikan nama aku yg glamor kt dlm ruang hitam ko nih..(makin glamor la aku lps nih..ceceh!) tp aku nk tego sket..yg ko sedap2 taip nama aku tanpa meletakkan hurup H diakhir nama aku hape pasal???? (MARAH bangat nih!)...eh! ko cam ker sape aku?? ha..ko tgk blk nama sapa yg ko slh eja! lalalala~~

BuDakPuTiH said...

oit..!!! cik odah..!! aku lelaki laa..awat yg ada nama cik siti nur..?? aku dh modifield laa...

BuDakPuTiH said...
This comment has been removed by the author.
Neko D. 13 said...

hohoh~ baru aku nak menyamar jadik jessica alba..ko kenai lak aku..huhu~
saje je pgg ko siti nur~ nmpk lebih putih & ayu gitew~ awww~~woow~ HOHOHOH!! :P

BuDakPuTiH said...

ya la tu... hmpeh punya Cik Odah Senget... hahahaha..!!!!!! jessica konon.. huh.!!

Aya said...

allo...

lamer x bg comment kt cni...

hahahaha...

nk try pecahkan zaman hitaci u bleh x??

wow...hahaha...offer diri...sengal i ni kdg kale...

BuDakPuTiH said...

if u can...u try k.. :)
tapi jgn mnyesal klw xdpt.. huhu..

Anonymous said...

ak pecahkan la..kite couple ek abg puteh...-theorem

BuDakPuTiH said...

Minta Maap la Theorem weyh..!!
slagi hdup aku xcomplete set.. slagi tu aku xnk pkir psal pompuan as my couple...

harap maklum...